lördag 12 februari 2011

:C

Har ägnat hela förmiddagen åt att försöka ta ett nytt Cv-foto som ser ser OK ut.

På det nya valde jag att ha på mig mina glasögon, typ, instant-smart-looking!

Fast några detaljer bara:

Vet ej om detta är någon nervös twitch jag lägger an med när ett foto ska tas, men ena ögat är vidöppet och det andra kisar jag med? Detta har jag sett på foton av mig som BEBIS också. Antingen har jag ogillat kameror hela mitt liv eller så har jag två ansikten.

Mitt hår ser ut som en påse bajs när man tar ett foto med blixt. Vi pratar begynnande flinstskallighet på ena sidan här!

Jag ser inte smart ut, jag ser snarare... mesig ut med mina glasögon. Fyfaaan, jag måste verkligen byta bågar så fort som möjligt!

Men fotot jag bestämde mig för till slut ser väl helt ok ut. HOPPAS jag :(

Inga kommentarer: