söndag 3 oktober 2010

O M G

GRÅÅÅÅÅT!

Skulle sy min star trek klänning idag och allt gick SKITBRA, tills jag upptäckte att jag följt mönstret HELT JÄVLA FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså, det är fan inte normalt att man ska klippa ut en del bitar på avigsidan och en del på rätsidan. Jag sitter nu med två framsidor!!!

FY FAN. Jag tänker nu lägga in denna jävla dräkt LÄGST IN I GARDEROBEN och GLÖMMA HEL SKITEN. Speciellt försöka glömma hur mycket pengar som gick upp i rök (typ 250 kronor!!!! GAAAH!):C Jaja, kommer troligen kunna använda tygbitarna till något annat och nu vet jag ju hur mönstret funkar. Det blir dock inte rymdtema för mig i år!

Tänker dock köra på något annat, nästan snäppet bättre, en slags repris på min 1700-talsgrej jag körde 07! Och om det skiter sig så lovar jag att dra på mig catwomandräkten i år, bara för att straffa mig själv :D

2 kommentarer:

Dani in the World sa...

men neeeeeeeeeeej Madde.. fan allså, men du måste fan försöka igen för vi ska ha rymdtema...jag kommer som sagt över imorogn.. jag kan hjälpa dig..

maria sa...

Blä! Sjukt jobbigt! Om jag kände mig själv rätt skulle jag i ren frustration klippa sönder allt i små bitar.. sen skulle jag förstå vad jag gjort och gråta i ren frustration. Heh. Moget? Go u, catwoman...!!!