lördag 23 oktober 2010

Hahah! Ja, jävlar!

Om fredagens Halloweenoutfit kan jag säga det här:

Den är kort. SOM FAN!

Men den blev snygg. SOM FAN!

Turligt nog så lyckades jag knåpa ihop ett par trosor i samma tyg som i klänningen. Enklare än jag trodde, eller så hade jag riktigt flyt då jag klippte tygbitarna till trosorna på fri hand! Hualigen! :O

OCH! Jag har sålt 6 smycken sedan igår kväll.

Detta flyt kanske är för att jag kommer att misslyckas på tisdag? Jag kommer dö om jag inte blir godkänd... Det skulle vara ett så jävla gravt misslyckande att faila den här tentan!

7 kommentarer:

Maria sa...

Shit va kul!!!!!! Flyt indeed:) Så jag gissar att du är på för fredag??? Då måste jag leta efter mina öron som ligger nånstans djupt in i garderoben... :D

Madde sa...

På som fan!!! :D Ska köra 60-tal så det stänker om det! Danis klänning blev riktigt nice också! Fast den pendlar verkligen mellan:

Jungfru maria, gospelledare, nunna, muslim och sist prinsessan Leia! Hahahaha :D

Kommer bli skoj!

Dani in the World sa...

vaddåå ursäkta JAG ÄR prinsessan Leia... ska bara fixa armarna och nu har jag förresten ett ljussvärd :)Å det ska bli så sjukt nice att hänga på fredag

Dani in the World sa...

förresten... 6 smyckan WTF... gu.. det går bra nu, kompis det går bra nu ^^

Maria sa...

OKay fredag i is! Ska jag ta med mig bibeln då??? ;P

madde sa...

hahaha....

Testade frisyr och smink idag istället för att tentaplugga. Hmm... vettfan alltså! Det pendlar mellan att vara snyggt och att se ut som Patsy från Helt hysteriskt! XD

Ska bli sjukt skoj på fredag dock!

Rossa sa...

Jag håller tummarna att du blir godkänd!