lördag 21 mars 2009

Shopaholic.

Såg "Confessions of a Shopaholic" för någon vecka sedan och tänkte skriva en liten snygg recension om den då men... Jag orkade bara se en halvtimme, sen gav jag upp.

Värsta filmen jag sett på ett bra tag.

Jag hatar, verkligen HATAR filmer av Shopaholics typ.

Karaktärerna är platta. Handlingen suger. Humorn är inte humor. Allt är skit.

Det är synd dock, filmen hade säkert alla förutsättningar att bli bra. Men sen blev den bara någon slags pastisch av Ugly Betty (som jag har lite problem med också).

Confessions of a Shopaholic får -5 stjärnor av 10 möjliga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte aldrig att den filmen var bra hahahahaa, därför jag inte gick o såg på den..Man kanske ska tar o ser dumpa honom hihihi...en film som kanske passar mig :-P

.... sa...

Jag är rätt nöjd att jag inte såg den på bio jag heller hahaha :D om jag gjort det hade jag känt mig rånad!