onsdag 11 mars 2009

Äh, låt oss fortsätta bildspelet.

Eftersom jag är lite halvledig idag, har "bara" lite böcker att läsa, tänkte jag att jag skulle kolla vad mer för bilder jag randomly har tagit under mina pendlingsturer Västerås- Stockholm.

Det är sannerligen en brokig skara bilder.

Här blir jag klämd på tunnelbanan och råkar ta en bild istället för att skicka ett sms.

Photobucket

Vissa dagar känns tunga. Speciellt när man bor i Sverige och det är en snöig dag i slutet av februari.

Photobucket

Men andra dagar är lite mer lustfyllda. När det är soligt och klarblå himmel är det ändå rätt fint här i landet.

Photobucket

Ja, den här bilden var ju härlig. "En pendlares vardag" kallar jag den.

Photobucket

Tortuna kyrka. Den här jäkeln klockar jag varje gång jag åker förbi. På hemvägen brukar jag här börja klä på mig lite långsamt, om inte tåget har Västerås som slutstation, då kan jag ta det lungt tills vi åker förbi bombardier. Japp, jag har skapat konstiga rutiner.

Photobucket

Det känns ganska skönt att komma hem. Mördarbacken en kväll i mars.

Photobucket

Inga kommentarer: