fredag 27 mars 2009

Planer.

Har ägnat det mesta av denna dag med att planera inför framtiden. Dessa planer är ju som jag märkt ständigt i förändring hos mig, men just nu vill jag det här;

Plugga tills årskiftet 09/10. Sedan gå ner till arbetsförmedlingen och tvinga dem att sätta mig på någon tråkig kurs som jag kan glida igenom låtsasintresserad utan att egentligen bry mig ett skit. Sen kan jag hamna på donken eller var fan som helst, jag vill bara ha pengar. Herregud, det skulle faktiskt vara himmelriket på jorden att till och med hamna hos SAMHALL, tänk att få slippa dessa jävla snobbiga doktorsavhandlingar med akademiskt finspråk och istället hasa runt i fula blåställ och sopa trappuppgångar och ta tvåtimmars fikapauser! Wohoo!

Om jag slutar plugga kommer jag ju ha 30 poäng som jag måste ta in. Antingen gör jag så att jag pluggar något på distans, engelska skulle vara kul, eller så försöker jag samla in de förlorade poängen från historian...

Sen kan jag förhoppningsvis inkassera min fil.kand i konstvetenskap någon gång under hösten 2010, eller under 2011.

Men. Sen är det ju också det här med att jag börjar känna mig överjävligt instängd i Västerås. Inget med den här staden roar mig längre. Fan. Vet inte hur jag ska göra med den biten alls faktiskt.

Inga kommentarer: