onsdag 4 mars 2009

Plugg och mer plugg.

Har varit hemma från skolan måndag, tisdag och onsdag. Jag har helt enkelt inte tid att åka till skolan just nu eftersom jag har så mycket skit att läsa inför litteraturkursen som det blir 5 tim muntlig examination på i början av april. Skriftligt ska vi redovisa litteraturen, som innefattar 5 böcker i bland annat arkitekturteori, 31 mars. Jag har läst EN HALV bok än så länge. Men nu måste jag avbryta det hela och förbereda mig inför min läskiga jävla opponering som är på måndag.

Det värsta med opponeringen är att den uppsats jag ska kritisera är så sjukt dålig att jag faktiskt inte riktigt vet hur jag ska lägga upp det hela. Jag vill ju inte verka utstuderat elak...

Ja, och så var det ju den där uppsatsen som jag ska skriva. Det hör tydligen till ovanligheterna att man blir klar med en sådan under en termin. Det roliga i detta är att om jag inte blir klar med den till juni, så får jag inget bidrag från csn i höst!

Panik?! NEEEHHEEEJ! Inte alls. INTE ALLS!

Det är nu man inser att det är inte långt kvar till sommaren!

Inga kommentarer: