tisdag 31 mars 2009

Mäh!

Ok. Min stationära dator har tydligen bestämt sig för att den inte är kompatibel med sig själv helt plötsligt. Jag formaterade om hela idag och efter nyinstallationen känner den inte ens igen sitt egna grafikkort. Jag har testat alla skivor den kom med och installerat allt jag kan men NÄEEE!!!

När jag ändå var i farten omformatterade jag min externa hårddisk och ändrade om filsystemet. Tydligen tar sådant 12 timmar. Men nu bör jag kunna spara filer som är riktigt massiva så det var värt det. Förutsatt att det funkar det vill säga.

Weeee! nu jävlar ska jag ladda ner filmer i IMAX bluray-format och riktigt spana på folks porer! Hoho! Högupplöst film here I come!

2 kommentarer:

Emilie sa...

Akta dig för elaka Ipred-lagen bara, den börjar ju gälla imorgon :(

.... sa...

Ja! skit att den skulle komma precis nu :/