onsdag 2 mars 2011

YES!!!

Inte för att vara totalt anal, men jag vill gärna upplysa om det här inlägget jag skrev i augusti och hur sommarens trender faktiskt ser ut:

Sommar 2011

Jag tycker, egotrippad som jag är, att jag fick in en jävla fullträff. Bohem, 70-tal och hippiegrejer ser ju ut att bli skitstort i sommar! Jag tänker iaf köra det tills jag spyr!

Tycker att det här klippet från Virgin Suicides summerar upp sommarmodet rätt bra. 70-tal och dansa på ängar i stämmningsfullt ljus :P



Rihannas video lutar även den åt samma håll:



Fuck yes. Jag väntar med spänning på inspiration 2012 ska sätta fart. Kommer nog kring juli. Kommer troligen gå åt natur igen.

Och vet ni vad jag gjorde idag? Tvättade med tvättbräda. Det blev sjukt rent. Ännu ett steg till ett naturligt liv är taget...hahaha ;D (Nej jag tänker inte övergå till enbart handtvätt)

Inga kommentarer: