måndag 14 mars 2011

Shampoofritt, uppdatering, dag 49

Okej, är det jag som räknat fel eller är det snart 50 dagar sedan jag tvättade håret?! Tiden går fort utan shampoo tydligen :P

Skitighetsgrad: Tja, ingen aning. Ser blank och bra ut vad jag kan se, inte fettigt. Börjar dock störa mig på detta eviga DAMM. Det syn inte i själva håret och man får bort det med borsten så det gör ju inte så mycket. Men, vart kommer det från egentligen? Börjar undra om det inte kan vara örngottet som dammar av sig under natten...

Lukt: Luktar inget. Stekte bacon för några dagar sedan och då luktade det stekos, men det gick bort med vattentvätt.

Gör också egen duschscrubb av olivolja numera. Tänker fan inte använda duschkräm!

Slutsats: Shampoo fortfarande överflödigt. Jag börjar bli en hippie.

Inga kommentarer: