torsdag 17 mars 2011

Socialt utstött XD

Craaap. Vi ska ha grupparbete snart och NATURLIGTVIS ska vi gruppera oss om 4 alldeles själva. Ja, för vid det här laget borde ju alla normala människor faktiskt känna igen minst 4 personer från klassen.

Förutom jag då (Och troligen flera, men det gör ju inte problemet mindre akut). Hur fan ska jag lyckas hitta en grupp när jag knappt ens känner igen folk till utseendet? Plus, de flesta har redan grupperat sig.

Det börjar kännas som mellanstadiet igen!!!

Men seriöst, hur ska jag lösa skiten? Känns ju sådär att tvingas gå runt bland folk på måndag och fråga om det finns något plats för mig i deras grupp.

Suck :|

2 kommentarer:

Spettan sa...

Det här är en av anledningarna till att jag hatar grupparbeten. Det blir liksom ytterligare en bekräftelse på att man är socialt handikappad >_<

Med det sagt så hoppas jag att det går bra och att du hittar en sjukt bra grupp att jobba med! Och om inte så kommer du iaf att få bra bloggmaterial ;)

Henke sa...

Haha, jag skrev under med "Spettan" av ren reflex... hrm, det är alltså jag - Henriette :P