tisdag 15 mars 2011

Wohoo!

Jag hade tenta idag och även om det kanske inte gick så jättebra så är det väldigt skönt att det är över. Var lite väl mycket fakta att ta in den här gången faktiskt. Själva tentan var dock utformad på ett bra sätt, inga tipspromenadfrågor med svarsalternativ den här gången! Jag skrev tills jag, av ren smärta, inte kunde skriva mer.

Sen när jag åkte hem var jag helt tom i huvudet, i sådana sinnestillstånd brukar jag komma på saker jag vill göra. Idag bestämde jag mig för att uppdatera min garderob. Just nu är jag trött på nästan allt jag har och jag tycker det är riktigt svårt att kombinera redan existerande plaggen på ett bra sätt. Funderar på att köpa några slags skor med lite klack för att kunna bära upp min 99-kronorskappa (att försöka flasha till något som ser billigt ut är väl en klassiker!) på bästa sätt. Skiter totalt i om jag blir lite väl lång. Har kommit på att det faktiskt bara är mysigt att känna sig lite överlägsen i tunnelbanan. Men det får ju inte vara några höga klackar, det orkar jag inte med :C

Frågan är ju dock hur jag går tillväga med detta uppdaterande. Har väl ungefär en hundring att röra mig med. Blir till att starta upp symaskinen igen!

2 kommentarer:

Rossa sa...

Hej Madde.

Nej jag hade tyvärr inte den boken..=(

Rossa sa...

Hej Madde.

Nej jag hade tyvärr inte den boken..=(