fredag 3 september 2010

JAMEN SKIT

Om nu föreläsningarna är enkla så är fan inte uppgifterna det.

Eller jo, uppgiften i sig är inte SÅ svår. Det krångliga är att allt skit ska vara skrivet och presenteras på engelska. Frågorna är dock på svenska! Detta förvirrar som FAN.

Jag ska alltså skriva två sidor text på engelska samt förbereda en jävla presentation. Crap crap CRAP. :C :C :C

Ursäkta men min engelska är inte bra! Den suger faktiskt totalt.

Fan vad detta kommer bli pinsamt. Det är lika bra att ställa in sig på total bortgörning redan nu så slipper jag bli förvånad när det väl händer. :|

4 kommentarer:

Rossa sa...

Du kommer att klara dig bra :-). Dock skulle jag blir nervös som f-n hahahaha, min engelska är otroligt kasst och jag vet! jag tror inte

Anonym sa...

Madde när har du föreläsningar i Sthlm? Ska vi ses över en kopp te någonstans och tar kort :-)?

Emilie sa...

Hur går det med uppgiften? :) Själv är jag numera ganska van att göra bort mig på engelska inför gymnasieklasser och högskolestudenter, so all I can say is: Ta det lugnt och tänk på att alla andra säkert är lika nervösa. Och det behöver inte vara perfekt! Hoppas det går bra :)

.... sa...

Jag ska skriva den imorgon har jag tänkt, jag har redan skrivit ett litet manus till uppgiften så allt jag behöver göra nu är att fylla i fakta och hoppas att resten stämmer in ;) haha...