onsdag 8 september 2010

Hahahahaaa...

Från schemat:

"7, 8 och 9 september kl. 11.45-16.00 obligatoriskt studiebesök, på egen hand, på Halwyllska Museet. Gratis inträde om ni berättar att ni kommer från institutionen"

Det är klart och tydligt i instruktionerna att man ska gå dit någon av dagarna och titta på en utställning för att sedan skriva en liten uppsats om ett av objekten.

Läraren måste sedan göra ett massutskick och specifiera att man INTE ska gå dit i tre dagar och sitta där inne i sex timmar.

Antingen tror de att vi är dumma i huvudet eller så är det någon som faktiskt frågade om man måste vara där i tre dagar (DET TROLIGASTE!!!).

Seriöst alltså... Vad fan?! :O Om det fortsätter såhär vettefan om jag kommer få ut något alls av den här kursen... Men jag får ju 60 poäng om jag klarar 4 prov (varav 2är hemprov YES!!!) så...

2 kommentarer:

Rossa sa...

hur går det madde?

.... sa...

Rätt bra förutom att vi har en till uppgift att göra nu som ska vara klar nästa vecka :( Tur för mig att min att sorgeuppgift på engelska är klar!