tisdag 10 augusti 2010

Ropa aldrig hej...

Ja, alltså... Det är väl bekräftat nu att det finns någon där ute som vill att allt ska gå åt helvete för mig.

Idag:

Eftermiddag: OMG jag är så lycklig! Uppsatsen är klar, det enda jag behöver göra nu är att ändra de där tre stavfelen och fixa den där bilden som såg konstyig ut! Lätt som en plätt; bara att ta in skiten i word och sedan spara som PDF igen! Det kan jag göra imorgon för jag har ju hela dagen på mig!!! Nu ska jag slappa!

Kväll: Fan va seg och konstig datorn är... ööööh... Vad är det där för pop up? Vaddå "free virus scan"? Klicka bort!!! DET GÅR INTE ATT KLICKA BORT OCH VARFÖR KOMMER DET BARA UPP FLER OCH FLER POP UPS???? GAAAAAAAAH!!!!

Ja. Så var datorn infekterad med spionprogrammet Security Toll och Antimalware Doctor. Typ de värsta jävla skiten som finns.

Senare på kvällen: Äh vadfan, skiten måste ju gå att få bort! Svar: NEJ.

Natt: Jaha, då var det väl bara att skriva om uppsatsen enbart för att rätta till de där skitfelen eftersom inget av de miffofilerna min laptop sparar i går att öppna via PCn.

Jag hatar mitt liv och funderar på att ge upp. DET ÄR FAN INGEN IDÉ ATT JAG FÖRSÖKER LÄNGRE, ALLT SKITER SIG ÄNDÅ AGASYHGDASHGDSDHFKSDHFKDSHGKDFHJGKFDJNGKKBLFB
FDJDJFDJJDVBVJKJIO

FYFAN I HELVETS JÄVLA SKIT.

DET LIR DOCK ÄNNU BÄTTRE: Imorgon ska vi ha hantverkare här hela dagen, från 07.00 till 16.00. De ska röra sig i alla rum förutom på toaletten. Antingen får jag sova där inne eller ute på balkongen. För jag är ju inte på något sätt klar med omskrivningen och klockan är nu snart 2.

Inga kommentarer: