lördag 28 augusti 2010

NEXT!

Jamen vadfaaaaaan.

Ja, de senaste månaderna har jag ansökt om att få jobba på sommarläger i USA nästa sommar. Allt gick SKITBRA (Fyfan de sökte personer som kunde arbeta med teckning, grafik,webbdesign, målning och hör och häpna över perfektionen: FIMOLERA!!!!)

Ja men, efter att ha skrivit världens finaste application och tom fått en preliminär intervju bokad i november upptäcker jag något jag glömt att fylla i.

Referenser.

Jahapp. Där rök den chansen :P Jag har absolut inga referenser alls och man måste ha MINST 4. Vem fan ska jag ange liksom? Nån lärare (det föreslog dom när jag frågade vem de förväntade att man skulle fylla i) kan jag ju inte ange, ingen jävel kommer ihåg mig!

Jag blev så jävla förbannad att jag tog bort mitt konto direkt.

Ja, tänkte att jag nu kunde berätta vad det är jag hållit på med hela sommaren och det var alltså det här jag pratade om Rossa när jag sa att jag inte tänkte säga nåt för då skulle det aldrig hända :P Nu hände det inte ändå.

Okej, vidare till nästa projekt. Några förslag? :C

2 kommentarer:

Rossa sa...

Va är det??? Gud va tråkigt!!! hade varit rolig :-( mmm, jag hade också tänkt eller planer på många saker hahaha som aldrig blivit av :-(

Maria sa...

Wtf!!!! Ärligt??? Shit va drygt att det alltid ska vara ngt... Vi kan väl alla tre slå våra påsar ihop och tvinga varandra att på ngt sätt förverkliga våra drömmar! Fudge. Men du om du ångrar dig - varför inte ta några anhängare från the sims sidan och några utav oss som referenser, vi är ju nöjda kunder :) Eller läraren som gav dig alla böcker efter opponeringen???? Va kul det ska bli att ses snart, btw. Sitter här och tar igen hela bloggveckan som jag missat när jag varit bortrest...