torsdag 5 augusti 2010

Nörderi! :D

Ja, nu har jag börjat reka på riktigt inför Halloween (Hahahahaha!)

Det blir detta i år:

Photobucket

Den där mätinstrumentet ska jag även det försöka återskapa, det kan ju dubbla som handväska!!!

Dräkt: Köpa velourtyg (det var det man använde till de riktiga dräkterna!) imorgon, mönster får jag nog göra själv... Kanske kan använda ett vanligt jumpermönster och sedan förlänga det så det blir en klänning.
Väska: Köpa någon stomme och sedan limma/skruva på lite skit som ser spejsat ut. Finns säkert något på Clas Ohlson.
Skor: Klart!

Weeee! RYMDTEMA!!!!!!

3 kommentarer:

Rossa sa...

Wow wow...nu längtar jag till halloween :-) F-n har för jävligt på dagarna, håller på att ruttna av tråkighet *lol*

.... sa...

Vi får ses nästa vecka (tors fredag) då är jag ledig!!! Styra upp nåt med Åsa också tror jag! :D

Rossa sa...

yes yes! vi hitta på nåt, kanske film hemma hos dig om det är dålig väder :-)