fredag 30 april 2010

Solglasögonbögeri!

OMG AAAAAAAHHHH SHIT!

Så jävla najsaaaaa! Ser knappt använda ut, gummiplattorna vid näsan är helt sjukt bra bevarade! OOOMMMGGGGG. De passar mig superbra också, måste ha ägts av någon med lika kort avstånd mellan näsa och öron som jag... Mer bekväma än mina wayfarers!!!

Photobucket

Bästa featuresen:
1.Man kan skruva isär dem helt om man vill! Så i princip skulle man kunna byta glas rätt enkelt, men det är väl kanske lite overkill. Kanske sätta in otonat glas med styrka och få den perfekta Mad Men-looken? (eller inte ;D)
2. Det är perfa att det inte står RAYBAN på sidorna och så tydligt på glaset med vita bokstäver, de äldre glasögonen är mycket mer diskreta.
3. Jag ser inte fullt ut som en galen clown i dem... Bara lite XD

Fyfan vad jag är nöjd! Fantastiskt bra kvalité!

Kan inte säga det nog många gånger: Solglasögon med riktigt glas är så värt pengarna!

:D :D :D :D :D

3 kommentarer:

Emilie sa...

jevlar vilka snyggingar! Bra investering! :)

Henriette sa...

SÅ jävla coola!

.... sa...

I knoooowww! :D jag har stirrat på dem hela helgen! Var nära att göra ett skittöntigt kollage med alla coola fimlkaraktärer som haft dem...haha... det kommer säkert snart ett :P