onsdag 7 april 2010

Ska...

Nog masa mig ner till skatteverket och fråga lite på fredag, det som du säger står Rossa och sedan står det helt olika på andra sidor på skatteverket.se... Uhm... Kanske är gjort så för att förvirra folk och få dem att ge upp hela eget företagsidén :P

Vi vet ju dock redan nu att det hela kommer att sluta med att jag måste stänga min butik eftersom jag inte har råd att betala skatten. Yes.

Hahaha.... Bitchsverige. Fattar inte hur jävla hög skatten är egentligen, tycker ju att vädret borde vara lite bättre när man betalar så mycket för att bo här! ;D

7 kommentarer:

Rossa sa...

hahaha f-n va du e rolig ..Vi drar o bosatt i thailand där skatt är bara 10%

.... sa...

OCH DOM HAR BÄTTRE VÄDER!!!! :C :C :C

När åker vi?

Dani in the World sa...

Kom till Spanien istället.... ändå nära hem, fint väder och lägre skatt ;)

Rossa sa...

När vi har råd kanske efter ditt företag har bivit AB? :-P Ska vi ses snart o planera spanien resa? Kanske lika bra, ju tidigt vi boka ju billigare blir det...:-)

Maria sa...

Yes jag håller med, vi borde ses riktigt snart å kika på datum + biljetter!!!!! :D

.... sa...

Ja, som vanligt: jag kan när ni kan. Fast inte nästa tisdag då är jag fan upptagen! :O

Bestämma ett datum i helgen kanske om vi går ut?

Rossa sa...

Kan vi inte ses nästa vecka istället? jag ska inte följa med ut...kanske träffa någon dag next week??