torsdag 12 november 2009

Slutet klart.

Jag har idag kommit fram till hur uppsatsens avslutning ska se ut. Varje uppsats jag skrivit så har jag kommit fram till vad jag vill att min slutsats jag ska bli INNAN jag ens skrivit undersökningsdelen. Det är helt fel, men det är endast då jag känner mig säker att skriva resten. För jag menar, jag är ju så smart att jag vet svaret redan innan frågan ställts. Ehum.

I den här situationen skulle man ju kunna använda sig av uttryck som att jagropar hej innan jag är över ån eller att jag tar ut vinsten i förskott men jag väljer att se det hela som att jag tänker efter före och garderar mig inför det vanliga misstaget att man inte svarar på sina frågor... Jag anpassar alltså frågorna efter svaren. Ungefär som i Jeopardy.

SMART!

Hann även med att tillverka egna julkort. Jag blev ju naturligtvis inspirerad av Henriettes förra året ;D

Inga kommentarer: