måndag 9 november 2009

FAR ÅT HELVETE MDH

Just som man trodde att man förträngt alla hemskheter som har med Mälardalens Högskola att göra får man ytterligare ett jävla inkassobrev från SKITKÅREN. Jag går inte där, jag har går på Stockholms universitet och har betalat kåravgift hos dem.

Ringer till Kåreexpeditionen och frågar vad fan de håller på med: "Du är registrerad på en engelskakurs, du måste ta kontakt med expeditionen för den kursen"

VAD FAN????!!! Jag har inte varit på nån jävla engelskaregistrering!!???

Ringer till engelskaexpeditionen: Ingen jävel svarar.

Mdh, snälla du se för FAN över er administration!!! Jag blir så jävla lack på den där skitskolan... Den lyckas irritera mig fast jag inte ens varit där på över ett år!

Om jag inte lyckas få tag på nån idiot och får brev från kronofogden med straffavgift (kan ju säga att jag inte har så många dagar på mig att betala) går jag ner till er personligen och skriker er i örat tills det börjar blöda. Sen tänder jag på.

GOD DAMNIT

Inga kommentarer: