torsdag 5 november 2009

Kanske kanske!!!

Jag har kanske ett jobb på G!!!!! OMFFFGGGG!!!

Det inolverar webdesign och jag får besked någon gång under månaden. Det förutsätter dock att det inte handlar om för avancerad webdesign... MEN ÄNDÅ!!! WOHOOO!!!

Skulle vara grymt roligt att jobba inom webdesign och grafik utan utbildning. Tänkte ju söka till skola i webdesign, grafik och it i Kista innan Su, men där kom jag ju inte in eftersom man var tvungen att ha läst en massa matte. Skulle ju bli lite... In your face betches... Har ju aldrig behövt tillämpa matematik för att bygga en sketen hemsida.

3 kommentarer:

Henriette sa...

Jag håller tummarna!!!!

Rossa sa...

You go girl!! Vi måste ses snart, jag kan bjuda dig på ananaspaj någon dag :-) Evigheter sen vi såg...Du anar inte vad jag har köpt, köpte en bok "Alla får ligga" med författare autograf hahahahaha.....

.... sa...

Henriette: Yes yes yes!

Rossa: Tack, vafan... vadå... Alla får ligga? Du kunde ju sagt att du har en kompis *host*Madde*host* som kan motbevisa den teorin! Men ja, vi måste ses! hehe :D