onsdag 21 oktober 2009

Pinsamt

Åh, fyfan. Jag ska snart på rekryteringsmässa och har försökt fila på något slags universal-cv. MED BILD.

Gaaah.

Har dock klätt mig i vad jag tror ser seriöst ut. Är nästan lite kontorsråtta-varning på outfiten. Vit skjorta, ullbyxor och sen högklackat så jag blir typ 1,90- Eller nej, 1,77 blev jag visst. JA JAG MÄTTE MIG.

ÅNGEST.

Här är min bild!!!! WEEEE! :C

Photobucket

Hatar mitt hår. Men bilden blev ju helt ok för att vara tagen i panik med självutlösare mot en garderobsdörr. Skulle nästan kunna ha den på körkortet!

2 kommentarer:

Henriette sa...

Du har klippt dig! FINT! :D Hur gick det på mässan då, har du fått ett jobb eller var du bara ironisk? :P MÅSTE. SES. SNART.

.... sa...

Haha, nja, hade nog den där frisyren på festen också, fast då var det lockigt. Den är ganska risig, frisören tunnade ut håret som fan av ngn anledning.

Naturligtvis var jag ironisk...haha :P Ja vi måste ses som fan! absolut i november ngng gång tycker jag! Förutsatt att du inte pluggar 24/7 och jag är klar med uppsatsen ;D