måndag 26 oktober 2009

MEN FAN DÅ

Min externa hårddisk har helt jävla plötsligt blivit skrivskyddad!

Kan inte lägga in fler filer på den, inte ta bort filer och jag KAN HELLER INTE TA BORT SKRIVSKYDDET.

Photobucket

Kan inte hitta något lösning på problemet på internet. Jag som trodde att externa hårddiskar skulle vara PRAKTISKA? Orkar ju FAN inte formatera om skiten och sedan tvingas formatera den ytterligare en gång för att få FAT-inställningar på den?

För att inte tala om alla de filer jag lär förlora om jag måste formatera - har ju inte plats för alla på datorns hårddisk.

Satan!

Nu får jag tillämpa den gamla hederliga metoden skicka-uppsatsen-till-sin-egen-mejl med jämna mellanrum ifall datorn skulle krascha under arbetets gång. För jag vet ju sedan tidigare att ALLT brukar skita sig ordentligt när jag ska göra något viktigt.

Inga kommentarer: