fredag 27 februari 2009

Wohoo!

Det går ju faktiskt riktigt bra för mig i skolan nu!

Var på ett uppsatsseminarium idag och jag ägde på slutet! En av killarna var lite smått aggressiv, eller ja, han såg lite aggressiv ut. Tror faktiskt att han försökte stirra ner mig ett tag. Det var nästan så att jag blev lite rädd och slutade prata... Men då helt plötsligt tände något till som fan i mig och jag gick från att titta förstrött ner i mina papper till att stirra ned HONOM samtidigt som jag slog på översittarmadde-rösten.

Gud, jag fattar inte riktigt vad som hänt mig, men något är det! Det känns som att jag kommit ur ett skal uppbyggt av osäkerhet. Kanske är det för att jag blivit äldre... Men jag kan ärligt talat säga att jag för bara ett år sedan var en helt annan person... Eller ja, det är fortfarande jag, men en förbättrad version! Känns bra!

I helgen ska jag inte ägna en enda minut åt skolarbete! :D

Inga kommentarer: