söndag 1 februari 2009

Roligheter

Åh, i fredags hade jag en såndär toppenrolig utekväll igen!

Kvällen började med samling på Bill och Bob. Carro, Maria, Rossa och Henriette var där och vi drack oss lite salong på varsitt glas vin. Det är lite tragiskt att man blir påverkad av ett halvt glas vin ja. Men, man kan trösta sig med att om man någon dag skulle få för sig att dricka sig drängfull så blir det iaf inte så dyrt!

Runt halv tolv drog alla förutom Maria till Bmb. Fuldans infann sig såklart. Det var precis lagom mycket folk där, inte ekande tomt, men heller inte så fullt att man behövde trängas. Skitbra musik, även inne i shlagerbaren (iaf på slutet)!

Vi avslutade med att gå till donken. Seriöst, fan så sunkigt det är där på natten. Alla fjortisar smutsar ner! Därinne såg jag och Carro en lärare som vi hade på högstadiet. Det kändes lite skumt.

Holy crap vilket sjukt roligt år det har varit hitills! Hoppas restrerande elva månader blir lika asbra! Det tror jag faktiskt, weeeee!!! :D

Föv har jag köpt världens snyggaste bälte på Gina Tricot. Men det är lite farligt - alla kjolar blir snygga med det till! Och med alla så menar jag ALLA. Har en ful vit sak som jag köpte på sommarrean c.a. -99 och även den ser SNYGG ut. Ska bara sy upp den och skrynkla till den lite så blir den perfekt. Frågan är dock om den verkligen är snygg eller om det är bältet som luras. Hm... Men jag måste börja experimentera mer med kläder så jag antar att detta är en bra start. Ja, och sen så ska ju Henke börja bejaka sin Estländska sida, och då bore ju jag kunna sporta en vit minikjol utan att se för mycket Öststat ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa pluto next week...har jag hört..are u with us?

.... sa...

Maybe! Lördagen eller? :D

Henriette sa...

Fan vad roligt, jag tycker vi ska börja köra på teman! Baltländerna är det senaste! Wooo!

.... sa...

Torsk på Tallin, here we come!