torsdag 26 februari 2009

Helt plötsligt blev allt så verkligt.

Har varit på stadsarkivet idag. Fick ingen hjälp direkt men de ringde mig när jag kom hem. Holy SHIT. Jag blev helt tagen av hur hjälpsam människan var... Pratade oavbrutet i tio minuter om det ämne jag är intresserad av. Det finns tydligen oerhört mycket material som jag kan använda mig av.

Jag vet nästan inte var jag ska börja... Vill skriva så mycket, men jag måste ju avgränsa mig... Sen är det den där återkommande känslan av otillräcklighet jag har... Kommer jag verkligen att klara av det här? Man känner faktiskt ett ansvar att inte klanta till det när det är historia man skriver...

Köpte även skor idag. De är av ballerinamodell i lack och har lite nitar på sig. Asheta OCH på rea - vilket gjorde dem ännu mer snygga. Köpte även en randig tajt klänning på Indiska.... Mmm... Så fin!

Inga kommentarer: