torsdag 5 februari 2009

Jag bara undrar...?

Varför får jag hela tiden en massa vänförfrågningar från totalt okänt folk på facebook? Förra veckan var det fyra personer från Indonesien som tyckte det skulle vara roligt att bli bundis med mig, nu har någon jävla jeppe från Torshälla försökt lägga till mig. VAD FAN? Det är faktiskt nästan lite förudmjukande eftersom jag har 32 vänner varav jag räknar kanske 10 till mina riktiga vänner.

Är det facebook som tycker att jag är osocial? Tycker de kanske att jag är en loser och försöker få mig att skaffa fler kompisar?

P.s. Det skriker WHITE TRASH om killen från Torshälla. Och då är det FAN inte okej att försöka bli vän med mig. D.s.

Vik hädan, you stupid bitches! :C

1 kommentar:

Anonym sa...

Män från turkiet vill blir ansikboksvän med moi...vet inte fan vad det e för fel på de!!! Seriös....Men det e inte oss som är fel på ialla fall...utan de, desperata människor som kanske inte har någon vän :-P hahaha