söndag 28 september 2008

Oooihh!

Måste säga att Kåren var riktigt rolig igår. Faktiskt så har jag nog inte haft så roligt på ett jävla bra tag där. Jag tror också att jag börjar bli lite mentalt störd. Men det är ju bara roligt! :D

Jag blev uppbjuden av en tjej också, så sjukt kul! Jag lyckades även skrämma bort en blyg kille som började prata med mig när jag stod och hängde lite coolt vid pokerbordet. Jag ville ju bli hans polare för bövelen! Men han var svår att hålla kvar, jag blev nog lite för högljudd och konstig när jag stötte ihop med en kursare.

Och Dani fick kommentaren:
"Först kan vi supa ihop, sen kan vi gå hem och knulla!!!"

Jäjä, skönt med folk som är ärliga med sina intentioner från början. Men sen om det funkar eller inte, det är ju en annan fråga.

Och på torsdag är det 50-talssittning, jag vet inte riktigt om jag gillar sittningar, de verkar lite tråkiga... Men, jag kan inte missa chansen att klä mig som en riktigt stilfull 50-talsbrud. Det blir nog lite Dita von Teese då. Det svarta håret har jag ju redan. Det blir dock svårt att fixa sig på fyra timmar. Jag har obligatoriskt seminarium då, och hur FAN ska jag hinna locka håret till 19.00 när jag slutar 15.00?! Papiljotter i håret i skolan? Njäää...

Inga kommentarer: