tisdag 9 september 2008

Alltså NEJ.

Jag vet inte riktigt men det känns som om att Mdh försöker motarbeta mig mest hela tiden. Jag orkar faktiskt inte ens skriva ned allt vrickat som hänt sedan jag började där. Uuuugh.

Sen hela grejen med att jag går och spanar efter personer jag helst inte vill stöta på och känner att jag måste vara på alerten hela tiden gör ju faktiskt inte saken bättre.

Nu tänkte jag dra upp Gud igen. Om han nu finns så är det hans fel alltihop. Han har tydligen bestämt sig för att inte göra mitt liv till någon dans på rosor, han VILL att jag ska prövas och ställas inför en massa konstiga situationer. För helvete, hela det här året har varit ett rent kaos. Det är nästan absurt vad mycket skit som inträffat. Och det är ju inte slut ännu.

Jag längtar tillbaka till Stockholm Universitet. När man åkte dit lämnade man alla sina problem i Västerås.

Ja. Jag längtar tills jag får skriva min C-uppsats för SU... Och det är ganska illa.

Imorgon ska jag köpa en korg till min Rödluvan-outfit. Det ska fan ingen jävel få ta ifrån mig.

Inga kommentarer: