söndag 7 september 2008

Ironin slår till igen.

Dump-killen har hittat en ny verkar det som. Enligt en kompis ser hon ut som jag. Mest otäckt är väl att vi båda har samma smeknamn (haha, vad fan?). Hela den här historien har pågått alldeles för länge nu och börjar bli mer och mer som en riktigt jävla dålig film. Men fyfan, humor!!! HUMOR PÅ HÖG NIVÅ!!!

Men jag har nu bestämt mig för att skita i allt och blicka framåt istället. Ja, vad fan,varför sitta och fundera över något sånt här. Enbart jobbigt. Har dock kommit till insikt om en hel del konstiga saker om mig själv. Ett exempel är att jag troligen är jävligt relationsrädd, jag kan verkligen INTE se mig själv i någon slags tvåsamhet. Jag är alldeles för egocentrisk för något sådant. Inget jag störs av dock. Nä, fan. Jag ångrar inget och jag vill inte ha något av allt det här ogjort heller. Misslyckanden är fan bara en förberedelse på lyckanden! Woho!

Fast, snälla rara Gud, om du finns, skulle du kunna göra så att jag slipper bli intresserad av någon (och någon av mig) nästa år? Du kan spara det till 10-talet, för jag orkar inte med sådana här känslostormar på ett bra tag nu.

För övrigt pajade min mobil idag - Efter att jag tappat den i golvet en gång för mycket. Nu har jag en ny jättefin telefon som är svart med lite körbärsfärgade detaljer. Oooiiih. Me loves it!

Inga kommentarer: