tisdag 2 september 2008

Osmidighetens högborg.

Alltså vad fan. Nu har jag sprungit runt som en jävla galning i skolan hela dagen. Jag hittar inte dit jag ska, och när jag väl kommer dit är det låst. Kåravgiftsavierna slut, när de väl kommer in måste man betala kontant om man inte har internetbank. Jag vet fan inte var jag ska registrera mig. Jag måste fixa kårleg. OSV OSV... FAAAAN.

Stockholms Universitet ska ha en stor eloge för att de iaf var så smidiga att man fick information om sådant här hemskickat tre veckor innan man började. Där var man inskriven och klar första dagen. På MDH ska man krångla så mycket som möjligt tydligen.

För övrigt tycker jag att kårhuset är sjukt jävla läskigt på dagen. Det känns faktiskt lite pikant att vara därinne när det är ljust eftersom man vet hur mycket man fuldansat därinne de senaste åren. Lite pinsamt nästan.

Inga kommentarer: