torsdag 28 april 2011

Vafan?

Ja, uppsatsproblemet har nog löst sig nu, så jag får skriva själv!

Något mycket konstigt hände idag på seminariet. Jag pratade rakt ut utan att ens reflektera över det. Det var ju lite pikant eftersom jag hitills verkligen dragit mig för att prata inför folk. Att den där löjliga rädslan skulle försvinna precis idag när jag knappt ens har någon röst kvar känns ju lite dumt. :D

Imorgon ska jag gå till doktorn och undersöka näsan. Min högra kind är riktigt svullen och jag har skitont i bihåleområdet. Och vet ni, internet är ett jävla gissel när man tror sig ha vissa sjukdomar. Jag sökte idag på bihåleinflamation och hittade en liten fin grafik över hur bihålespolning går till. Om någon föreslår att jag ska göra en sån får DE FAN SÖVA MIG FÖRST.

Hoppas det räcker med pencillin. Och ehum, hoppas att jag får pencillin, för jag står inte ut med skiten längre. Jag måste rensa näsan med jämna mellanrum eftersom skiten sätter sig i halsen annars och varje gång börjar jag blöda näsblod som en idiot. Jag har dock fått in värsta rutinen och klarade av det idag både på en tågtoalett och i skolan. Yay for me.

Inga kommentarer: