tisdag 12 april 2011

:((((

Skit, den här kursen är inte att leka med! Jag har inte fått något grepp alls om den och PÅ TORSDAG ÄR DET TENTA!!!! Jag kommer INTE att klara den! Eller, så klarar jag mig precis och får ett E.

Nu finns det två alternativ:
- Göra tentan på torsdag och faila eller bli precis godkänd.
- Skita i tentan på torsdag och göra omtentan direkt.

Det lutar åt att jag gör det senare. Problemet med det här alternativet är att det kan bli på bekostnad av min uppsats som ska skrivas i maj. Omtentan är 17 maj. Fördelen med att göra omtentan är att jag då har större chans att få ett bättre betyg och då i slutändan få ett högre slutbetyg vilket gynnar mina chanser att komma in på masterprogrammet i höst. Hänger ni med nu?

Men ljuset i tunneln är dock att jag kommit ganska långt på min uppsats. Så jag kanske skulle kunna avsätta några dagar i maj åt att plugga till tentan.

1 kommentar:

Rossa sa...

Joooo du kommer att klara den...men nu chill Madde för Loooondooon väntar :)