onsdag 10 november 2010

Saker folk i klassen behöver lära sig:

* Hur kösystemet fungerar och vad som innebär med att vänta på sin tur. Jag stod i kö för att kolla på en lista idag och nån jävla fjortis trängde sig före mig.

Jag: "Ursäkta men det är fakiskt kö här"

Fjortisen, spydigt: "JAHA"

Jag, med min skrämmande översittarröst: "DET ÄR KÖ HÄR STÄLL DIG BAKOM MIG"

Fjortisen, tyst: "Ok..."

Den jäveln gjorde som jag sa till slut i alla fall. FACK vad jag blir förbannad! GAAAH!!!!

* Att det inte är lämpligt att håna professorn som håller föreläsning. Ja, vår lärare har något slags tvångssyndrom, och ja, även jag har roats över detta. Men, skillnaden mellan mig och idioterna är att jag INTE sitter och fnissar och kommenterar detta under föreläsningen. Väx upp eller sluta kursen, tack.

* Att sluta ställa sådana JÄVLA dumma frågor. Jag börjar seriöst att fundera på om dessa människor har bott hela sina liv ensamma i en stuga i Norrland utan någon som helst kontakt med omvärlden. Man kan annars bara inte ha så lite allmänbildning som dessa personer faktiskt har!

Jag tror jag ska ta "ledigt" från fler föreläsningar i fortsättningen. Att folk är pantade kan man ju ta till en viss del, men att de sedan är otrevliga och rent av elaka... Ja, det är en attityd jag trodde att man skulle slippa på ett universitet.
Fy fan!

4 kommentarer:

Dani sa...

GOOOOOOOOO Madde... sätt dit dom jävlarna.. får se hur jag överlever nästa vecka på måndag när jag har första dagen på jobbet...

Rossa sa...

Sjukt long time ago, måste nog tar o cash up snart

Rossa sa...

oj catch up haha

Madde sa...

"Cash" up lät också bra. :D

Nästa helg kanske? Är isolerad hemma med hemtenta som ska vara inne kl 12 på söndag :C