fredag 19 november 2010

AAAAAhahahahahahaaaaa!

JAG BLEV GODKÄND PÅ PROVET!!!!!

Och jag fick ett B (missade då troligen 10 poäng av cirka 100) när jag var helt säkert på att jag inte ens skulle kunna skrapa ihop ett F!!!! Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!

Ja, ett bevis på att logiskt tänkande tydligen kommer längre än att faktiskt läsa kurslitteraturen ;D

Hahahahhahaha!!!!

Nu behöver jag inte skämmas om jag skulle få för mig att söka praktik på typ Livrustkammaren! XD

This is awesuuuuuuum!!!! :D :D :D

3 kommentarer:

Dani in the World sa...

Nice Madde :)

Maria sa...

Men shit va kul!!! Du äger!! Go you!!! Woooohhooooo!!! Måste vi fira jue!! Även om jag är sjukt seg så är jag på nåt sätt ändå sjukt sugen på en utgång snaaaart!!!! Woop wooop! Kul att ses ikvälll!!! Iiiihhhhh

Emilie sa...

Fan va härligt! Grattis :D