tisdag 23 november 2010

?

Spottat på tunnelbanan idag:

Man med knäbyxor. Kombinerat med ridhjälm med en jävla pannlampa påklistrad.

Man med cape/slängkappa. Seriöst lång! Inbillade mig att den skulle svälja mig hel om han kom för nära!

Det faktum att de hamnade bredvid varandra i trängseln gjorde hela situationen ännu mer absurd. Jag var riktigt nära att dra upp mobilen och ta ett diskret kort men jag vågade inte riktigt.

Frågan är nu: Var köper man knäbyxor (som inte tillhör en folkdräkt) och var i hela världen kan man inhandla en slängkappa (som inte är lajvrelaterad)?!

4 kommentarer:

Dani in the World sa...

Pappa och jag sitter och garvar högt till detta inlägg... hahahah... och tycker att nästa gång drar du upp kameran och tar kort :)

madde sa...

XD

Ja, tänkte sen att det nog inte märkts, och om de båda hade märkt det hade jag ju lätt kunnat slänga mig ut vid nästa stopp :D

Rossa sa...

Tjoohoo, hur går det med allt? det har gått nästan 1 vecka nu jag har inte sett något nya inlägg :-)

.... sa...

Haha fast jag har inget att säga :P

Kommer kanske nåt snart!