fredag 21 maj 2010

What's the deal?

Vet ni vad jag inte förstår grejen med? Digitala fotoramar.

Vad ska man ha dem till egentligen? Ska de bara stå där i ett hörn, visa bildspel och dra ström? Eller ska man titta på dem?

Om de är tänkta att fungera som vanliga fotoramar... När fan ska man ha dem påslagna?

JAG FATTAR INTE!!!! Det enda jag kan tänka mig ör att man skulle kunna göra nåt bildspel med fulkort alá slutet på The Hangover, men det är också allt.

Digitala fotoramar kan vara en av de mest onödiga prylarna i vårt samhälle idag och jag vill aldrig äga någon.

På tal om att köpa onödiga prylar. Idag var jag, mamma och pappa och handlade grejer till balkongen. Jag köpte smultronplantor!!!! IIIH!

Hursomhelt, pappa beklagade sig över att blommorna mamma köpte var för dyra "160 spänn för blommor som bara håller en sommar! Nu får vi inte köpa något mer i helgen, jag går ju i pension snart och då gäller det att hålla i pengarna!!!"

Två timmar senare har han EN NY BIL.

MMMmmmmkaaaay....

Inga kommentarer: