onsdag 19 maj 2010

Vad Västerås borde göra:

Istället för att bygga ett infantilt äventyrsbad som ingen kommer att besöka kan man väl göra som i Tyskland och göra såhär med ångkraftverket istället.

Kraftwerk Rottweil (Kan det namnet bli mer tyskt? hahaha!):

Skitgrym konsertsal

Photobucket

Photobucket

Coolt café/restaurang

Photobucket

Notera att man inte rivit så värst mycket av det gamla krafverket. Man har ju för bövelen till och med behållit rosten.

Västerås, you're doing it wrong. London också faktiskt, förutom att det kanske finns bättre kundunderlag i en miljonstad.

7 kommentarer:

Dani in the World sa...

Fan vad nice... jag tycker du ska lägga fram detta till stadens politiker..


men jag tycker att "MADDE BORDE GÖRA" (OCH DE ANDRA TJEJERNA MED) är att ta sin ända/-or hit till Barcelona med 2 TOMMA väskor (för det får man ha på Norwegian för samma pris som på Ryanair) för shopping av kläder, pärlor och dylikt till dina smycken och hjälpning av mina saker hem... låter inte det fab;)

.... sa...

Ja! Vafan jag vill sååååå till Barcelona! Hade dock tänkt resa lätt som fan eftersom jag är sjukt pank. Men det lär ju inte gå eftersom jag vill shoppa XD Tom resväska låter bra...hahaha :D

Kan du inte skriva någonstans när du är i barcelona i juni, så kan vi börja kolla biljetter på riktigt ;D

Dani in the World sa...

Jag är i Barcelona varje dag i juni utom fredag den 18.e, lördag den 19.e och söndag den 20.e för då är jag i London...

.... sa...

Grejt, då borde vi ju hinna åka till dig i juni :D weeeee!

Dani in the World sa...

ni kan flyga ner med Ryanair den 6.e juni för 400 för biljett, skatt, internetincheckning och väska. Och åka hem den 12.e juni för 600 för biljett, skatt och 2 väskor med Norwegian.... låter det som något vettigt?? Men kolla runt lite själv..

Rossa sa...

hahaha ok...går uppsatsens bra? jag ska träffa maria på lördag kl 19 om du är sugen!

.... sa...

Dina: Det låter rätt vettigt! vi kollade biljetter för ett tag sedan och jag tror det var dom datumen faktiskt. Fast det hänger ju på de andra nu, jag kan åka närsomhelst efter första veckan i juni :D (förhoppningsvis hela juni eftersom jag verkligen försöker få uppsatsen klar XD)

Rossa: Lördag kanske jag kan! Kan höra av mig på lör eftermiddag :D