måndag 10 maj 2010

Bekräftat: Västerås är en skitstad

Mord/Våldtäkt/Rån/Misshandel varje helg - Check!
Lamt världsrekordförsök - Check!
Största nyheten för dagen på lokaltidningens hemsida är "Snöhögen på Hacksta lever än! Kommer finnas kvar till JUNI!!!!" - Check
"Konstnärer" med storhetsvansinne - Check!

Kan vi inte ta och släppa en atombomb över den här stan snart? Säg gärna till i förväg så att jag kan ta mina antikviteter och flytta till Funäsdalen (Börjar fundera om det nog inte skulle vara bättre ändå).

4 kommentarer:

Maria sa...

...eller så gör vi slag i planen att åka till London inom en snar framtid... :P

.... sa...

Ja, jag planerar för fullt! (seriöst faktiskt, kollade utbildningar igår senast haha)

Dani in the World sa...

hallå först heter det BARCELONA och besöka MIG!!!!!!!!!! Sen kan ni flyga vart fan ni vill... men jag ska ju till London i mitten av Juni och sedan i Augusti...

.... sa...

Hahaha :D Ja jag vill fan till Barcelona först! London var väl mer tänkt nästa år eller nåt :D