lördag 25 april 2009

lalalalalala... har absolut inget annat att göra!

När jag är stressad brukar jag alltid hitta andra saker som jag bara måste göra.

Senaste veckan har jag varit nostalgisk på youtube. Har plöjt igenom massor med avsnitt av Swat Cats och Batman. De två största favoriterna på tv cirka 1992.

.. och sen följer naturligtvis den obligatoriska fanarten.

joker ivy and harley

Jokern, Poison Ivy (hon är bäst!!!)och den ständigt misshandlade Harley Quinn :´(

Faaan, jag vill ha en Wacom tablet nu. Det går bra att rita med musen tills man kommer ungefär dit jag är nu, sen går det åt skogen när man måste vara mer detaljerad. Kanske lika bra att sluta medan det ser någorlunda bra ut.

Mycket mer givande att rita traditionellt. Men resultatet ser så blekt ut.

poison ivy

Poison Ivy igen.

Nu ska jag återgå till att vara produktiv.

Inga kommentarer: