måndag 13 april 2009

Gaaaah.

Ja, så har då den TOTALA paniken infunnit sig. Hur faaaan ska jag hinna med min c-uppsats? Det här kommer att gå åt helvete!!!

Jag vill inte, har noll inspiration och vill helst bara göra något annat ett tag. Jag vill inte plugga mer!!! Gaaaaaah.

... Och så kommer man inte helt osökt in på den ständiga frågan "Vad ska jag göra med mitt liv?"

Just nu känner jag mig bara så vilse :( Vad fan håller jag på med egentligen? Vad har jag åstadkommit hittills? Inte ett skit! Jag vill ju göra något som betyder något, känna mig behövd! :C

Det enda jag gör är att låtsas kunna grejer, och inte ens det är det ju någon som bryr sig om. Inte ens jag själv. Det känns som att jag inte riktigt utnyttjar mina resurser fullt ut. Frågan är bara vad mina "resurser" är för något.

Inga kommentarer: