tisdag 14 april 2009

Neeeeeej!!!

Men ååååååhh!!

Fick just reda på att man INTE kan läsa den kurs som jag hade tänkt i höst om man inte blir klar med kandidatuppsatsen i vår. Fan!!!

Så nu kommer jag alltså inte att vara anmäld någonstans i höst. Eller jo, jag anmälde mig till en 7,5 poängskurs på MDH ifall allt skulle skita sig. Fast den verkar iofs riktigt rolig... Psykologisk studie om samhällsutveckling. Låter ungefär som det vi har diskuterat i två års tid på SU.

Men det kanske kan bli soft? Läsa en lite flummig kurs samtidigt som jag gör det sista på uppsatsen? Och nej, jag har inte någon förhoppning om att bli klar med uppsatsen i vår.

Jahapp. Jag får väl stå ut med skolan tills sommaren 2010 då... Skit. Men längre in på 10-talet tänker jag inte sträcka min "utbildning". Orkar INTE.

Tänker inte plugga efter 25! Då får det vara nog. Sådeså.

Inga kommentarer: