fredag 10 april 2009

Bra start på påsken.

Aj. Ajajaj. Aj son fan! Jag kan härmed meddela att jag har drabbats av nageltrång från helvetet. Wtf? Det slog till igår, stortån är svullen och jag bara väntar att det hela ska sprida sig till hela foten och invalidisera mig.

Ska gå till läkaren på tisdag. Säkerligen kommer de då bestämma sig för att operera bort nageln, för det läste jag att man gör i extrema fall. GUD, vad lämpligt att inte kunna gå nu när jag måste börja på min uppsats. Eller, ja, egentligen är det ju det eftersom jag kommer vara mest hemma. Men jag är lite orolig över hur jag ska kunna ta mig till Stockholm. Även om jag kan ta bussen hemifrån och ner till centralen måste jag ju gå hela vägen från t-banan till Universitetet. Och det är ju inte direkt coolt att krypa. Då ser ju alla direkt att man är en lantis!

Är även ganska sur över att jag troligen inte kan vara med på partey på söndag med Henke som jag hade tänkt. Skit :(

Inga kommentarer: