onsdag 11 april 2012

CSS - Den som kom på det borde dö

Jag håller på att försöka göra mina distanskurser. Problemet är bara att de båda är sjukt massiva för att vara på 7.5 poäng. Jag har nu hållit på med samma uppgift i tre dagar och jag får inte till skiten.

Just nu är jag inne på att styla en hemsida med hjälp av css. Css ska göra saker och ting lättare att hantera. Nej, så är det inte. Istället får man hålla på och försöka göra en sketen liten textruta i 6 timmar istället för 5 minuter som det var förr i världen. Vad fan???

Det borde inte vara såhär avancerat!

Jag är ganska nära att ge upp nu.

2 kommentarer:

Dani sa...

Madde jag behöver din hjälp...ska vara med på loppis och behöver hjälp med att sätta priset på sakerna. Kan du hjälpa mig :)

.... sa...

Sure!!!! Låter ju riktigt roligt, men jag lär nog inte vara till mycket hjälp såvida du inte har gustavianska speglar att sälja... har fan noll koll på allt annat;D