tisdag 3 april 2012

Bloggstatus: Månad 2

Om ni kollar min andra blogg ibland kanske ni märker att den inte uppdateras så ofta. Det kommer ett nytt inlägg idag eller imorgon, men jag har börjat fundera på hur jag ska rikta in den.

Jag finner att de enda posterna som verkligen lockar besökare är DIY-projekten. Jag funderar på att skrota alla de andra posterna jag skrivit om mode i allmänhet och fokusera helt på att posta gör-det-själv instruktioner. Jag behöver dock försöka hitta en sån där fräsig dagsljuslampa. Fotona är just nu alldeles för sunkiga. Problemet är att det inte tycks finnas en ena sketen dagsljuslampa i hela Sverige att köpa!

Besöksstatistiken har dock överträffat mina förhoppningar. Jag satte upp målet 2300 besökare till början av april, besöksmätaren står just nu på 3300! Tjohej! Jag har då alltså lyckats med konstycket att dubblera mina besökare från första månaden. Awesome!

Såg även att konstmuseet här i stan just nu har en tävling som går ut på att skapa något nytt av skräp - mitt ämne alltså! Man kan vinna 10 000 kronor och alla bidrag blir utställda! Skulle verkligen vilja delta, men kommer inte på vad jag ska göra... Smycken av dagstidningar kanske? Men det är ju inte så originellt.

1 kommentar:

Dani in the World sa...

du kommer säkert på något.. det finns mycket att göra av skräp :)