onsdag 4 januari 2012

Ständigt dessa gitarrer

Ja, som ni redan vet så är ett av mina största intressen att snoka runt på dejtingsidor och kolla vad det finns för urval därute den dagen desperationen tar över.

Ikväll hittade jag ytterligare personer jag kände igen. Det är på ett sätt oerhört skrämmande. Men på ett annat sätt får det mig också att vilja trolla som fan. De personer jag hittade ikväll var gamla skolkompisar. Skulle det inte vara fruktansvärt roligt att slänga iväg något mejl där man påminner dem om något pinsamt de gjorde -93?

Jag tycker det! Fast det kanske bara är jag och min skadeglädje.

En annan grej jag också noterat är att ALLA spelar gitarr och har MINST ett kort på sig själva där de posar poetiskt med denna. Vad är det för tjejer som blir impade av det här? Kul såklart att de är lite kreativa, men kan ingen komma på något annat snart? Banjo? Dragspel? Nyckelharpa?

För övrigt tycks 90% arbeta som snickare och ha ett överdrivet bilintresse.

Inga kommentarer: