torsdag 12 januari 2012

Att Fokusera

Jag börjar få lite problem med att jag har för mycket att göra. Jag städar, skriver på nya bloggen (vilken också kräver att jag måste sy och skapa grejer och samtidigt ta kort på processen), skriver och ritar på en hemsida till min webdesignkurs och ska börja träna. Jag tänkte köpa gymkort redan i måndags men kom i sista stund på att jag inte hade nog med pengar på mitt konto... Hah. Ska gå dit nästa vecka istället. DÅ JÄVLAR :D

Jag är inte van med att vara upptagen... Ikväll börjar dock Antikrundan, då blir allt bra igen :D

4 kommentarer:

Rossa sa...

hahaha...Roliga inlägg, länge sedan jag är här inne på din blogg, vart städar du helg? Mucho money =)Och vart är distans kurserna någonstans?

.... sa...

Distanskursen är i Umeå. Städar på Hemköp, och får använda maskin! Wohoo! :D

Rossa sa...

Madde vilken datum/månad ska du öppna din nya blogg? väntar med spänning =)

.... sa...

Sooooon! Very sooon!

Hoppas att den kommer ut innan januari tar slut :)