måndag 23 januari 2012

Krångeeel

Har nu försökt registrera mig på mina distanskurser i två timmar. Den första förbryllar mig som fan eftersom välkomstbrevet börjar såhär: Välkommen till kursen VT-12, höstens kursnyckel är: ... du kan registrera dig från 23 januari"

... Och kursen finns inte i den kurslista man ska registrera sig i fast den ska göra det.

Den andra kursen hittade jag efter en jävla massa letande. Webbplatsen för den ser ut som om den gjordes via geocities i slutet av 90-talet och är skriven på riktigt ful engelska. "Optain course litteratur" "Godd exempel of..." osv osv.

Hittade förresten några av mina gamla htmlgrejer på cd-skiva igår, så jag har ju något att gå på...heehee XD

Nu ska jag gå och ladda ner dreamweaver illegalt.

3 kommentarer:

Rossa sa...

mmm weird!!! Btw, ni måste komma hem till mig snart o riva ner pepparkakshus hahaha

.... sa...

haha, ja det börjar kanske bli lite dammigt nu, eller? ;D

Rossa sa...

haha, ja jag platsade in den, men det går nog inte å äta ialla fall...eller går men som du sa säkert äckligt...men riva måste vi göra =)