fredag 20 januari 2012

Hela Västerås tränar på friskis nu :C

Nej, nu börjar jag bli LITE FÖRBANNAD. Nu har jag varit nere på friskis tre dagar i rad bara för att få vända i dörren då det har varit knökfullt. Jag skojar inte när jag säger knökfullt - i måndags fanns det inte ens en parkeringsplats utanför. I tisdags och onsdags var det kö till maskinerna och nej, det tänker jag fan inte betala för, om jag ska börja träna vill jag ha nåt slags flow i maskinanvändandet, inte stå och hänga efter väggen var 5:e minut :C

Det enda positiva är att jag alla de här dagarna efter nederlagen i ren ilska gått ut och power walkat istället :|

Blir det bättre snart då allas entusiasm över träningsrelaterade nyårslöften lägger sig?

4 kommentarer:

Emilie sa...

Svar ja. Det blir garanterat bättre typ i mars, kanske redan i februari. Bra va?! >:)
Ett tips är att undvika måndagar, det är alltid mest folk då oavsett tid på året.

.... sa...

Ja, det var väl det jag tänkte ! Tänkte försöka några timmar innan stängning också. Känns som att hälften av alla friskismänniskor är pensionäer som gillar att träna på förmiddagar...

Rossa sa...

haha ja de gav upp ganska snart, det är samma sak på mitt gym =)

Henriette sa...

JA, det blir bättre! Alltid samma sak, folk vill börja träna efter nyår men sen har de inte disciplin nog att fortsätta.. :D Asbra!